Inspired by autumn

3.8.2016

Heinäkuu vaihtui elokuuksi ja ainakin mulla ajatukset väkisinkin alkaa siintää jo syksyssä ja ihanassa syyspukeutumisessa, enhän ole ainut enhän? Olen ollut jo itseasiassa hetken innoissani kaikista ihanista syysvaatteista. Tänään ajattelinkin tehdä syysvaate-kollaasin inspiroimaan ainakin mua, toivottavasti myös teitä!

Espirit


Innostuin vähän Espiritin valikoimasta, joten koko kollaasi koostuukin tänään Espiritin tuotteista, hupsista! Käykääpäs tekin tutustumassa: http://www.esprit.fi. Rakastuin erityisesti tuohon haalariin. Mikä näistä asuista / vaatteista miellyttää teidän silmää eniten?

Rakastan kollaasien tekemistä, käykääs kurkkaamassa mun edellinen kollaasi kevät-vaatteista täältä, mikäli teitäkin kollaasit kiinnostaa!

Ihanaa keskiviikkoa tyypit!

6 kommenttia:

  1. Mä venaan syksyä kun kuuta nousevaa! En malta odottaa niitä ihania neuleita & popoja mitä oon varannut jo syksylle!

    <3: Jasmin N
    littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Toi vaalee mekko on kiva. Kyllä mustakin on kiva kun tulee syksy.
    Osallistu Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Mäpäs käyn kurkkimassa! :)

      Poista
  3. ihana kollaasi 8) tykästyin etenkin just tohon mustaan haalariin ♥

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan