Tarinoita Instagram kuvien takaa

16.2.2018

Tänään halusin tulla jakamaan teidän kanssa vähän tarinoita mun Instagram kuvien takaa. Välillä kuvien takana saattaa sattua ja tapahtua. Välillä kuva saattaa näyttää ennakkoon suunniteltulta, vaikka onkin todellisuudessa jotain ihan muuta.

1 | Nää kuvat on Kuopiosta. Olin Tuulin luona yötä ja lähdettiin sitten ottamaan asukuvia. Meillä ei ollut ennakkoon spotista harmainta aavistusta ja käppäiltiin vaan ympäriinsä, kunnes löydettiin tää söpö keltainen seinä. Aurinkokin paistoi meille ihan täydellisesti. Yritettiin ottaa kuvat mahdollisimman nopeasti ennen kuin aurinko menee piiloon - samalla kun väisteltiin jalankulkijoita vähän väliä. Lisää näitä kuvia löydät täältä!
2 | Näitä kuvia ennen mulla oli kamala vaatekriisi ja tuona päivänä oli aika kylmä & oltiin molemmat ihan jäässä kuvausten lopussa. Näiden kuvien takaa kerroin tarinaa tarkemmin täällä!

3 | Lähdettiin viettämään kaverin kanssa kesäiltaa Jyväskylän satamaan ja fiilisteltiin samalla SuomiPoppien musatarjontaa. Päätettiin myös napata muutamat kuvat ja ei meinattu löytää mieleistä kuvausspottia, mut tää osottautui kyllä aika kivaksi!
4 | Mun veljellä oli hetken aikaa vaihdossa saatu Audi ja ehdin päästä koeajollekin sillä. Olihan sillä aika mukava ajella, joten pitihän siitä saada muisto. Eli ei - mulla ei ole Audia!


5 | Tän kuvan spotti oli bongattu Instagramista ja se oli niin upea, että sinne oli pakko päästä itsekin kuvailemaan. Just kun oltiin kuvailemassa niin siinä kadulla hääräs postimiestä, jotain huoltomiehiä ja yksi mies puhdisti katua lehdistä. Tiedettiin, että meidän täytyy napata kuvat nopeasti että ehditään saada kuvia noiden upeiden lehtien kanssa. Aika hyvää tahtia napsittiin sitten kuvia ja kerettiin onneksi alta pois ja saatiin ikuistettua nuo ihanat lehdetkin!
6 | Olin ollut just tosi kipee ja olin vieläkin vähän puolikuntonen, mutta oltiin sovittu kahvitreffit kaverin kanssa enkä millään halunnut perua. Tuona syyspäivänä sattui tosi lämmin päivä ja meinasin läkähtyä tolla neulemekolla ja tuon lisäksi mulla oli villakangastakki - hups! No vältin ainakin uudelleen vilustumisen, heh! :D



Mun juttuja pääsette seuraamaan Instagramissa nimellä Katjavaa 

6 kommenttia:

  1. Onpa tosi kiva postausidea, toi 5 kuva on aivan ihana! (:

    VastaaPoista
  2. Ihania asuja noissa kuvissa! Ton keskimmäisen kollaasin asu erityisesti huutaa mua ♥

    http://lovekatariina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Se on kyllä ihanan kesäinen<3

      Poista
  3. HAha näitä on aina yhtä kiva lukea :D Pitäisi melkein käydä omakin instagram läpi, ja muistella omiin kuviin liittyviä taustatarinoita. Ei tosiaan ole asiat aina yhtä simppeleitä kuin miltä ne kuvissa näyttää.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Tätä oli kyllä hauska tehdä ja muistella mitä kaikkea kuvanotto hetkellä tapahtui! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan