Paras ripsari: Loreal Paradise Extatic?

14.12.2017

Löysin itselleni uuden lemppari ripsivärin ja ajattelin tulla kertomaan siitä teillekin. Ootte ehkä jo kuullut tästä - Lorealin Paradise Extatic ripsarista. Itse ainakin olen lukenut jo useammankin postauksen, jossa tätä on kehuttu paljon. Tätä on verrattu Too Faced:n Better Than Sex ripsariin ja sanottu, että tämä Lorealin on ehkä jopa parempi!
Mulla oli ripsari loppumaisillaan ja suuntasin kaupassa kosmetiikkahyllyille ja ensin ajattelin, että ihan uteliaisuudesta kurkkaan paljonko tää paljon hehkutettu ripsari maksaa. Koska hintaa ei ollut kuin vähän alle 14€ (!) nappasin siitä innoissani uuden ripsarin testiin. No mitä sitten tykkäsin siitä?

Siis tää on oikeesti ihan älyttömän hyvä ripsari! Oon aika montaa erilaista ripsaria testannut ja tää kipusi kyllä ykkössijalle heittämällä. Luulin, että mun edellinen ripsari Max Factorin False Lash Epic on jo tosi hyvä, mut ei se ole mitään tähän Lorealiin verrattuna. En nyt avaudu noista Max Factorin puutteista, puhutaan sen sijaan tästä Lorealin ripsarista.
Vaikka mulla on itselläkin aika tummat ja pitkät ripset niin ton eron huomaa silti aika selkeästi. Yksi kerros riittää mulle ainakin tosi hyvin. Tää pitää myös taivutuksen tosi hyvin, pysyy koko päivän eikä varise! Tykkään tykkään!! Itku- tai vesisade-testiä en oo tällä vielä päässyt tekemään, mutta uskoisin, että tää selviää siitäkin hienosti.

En ole sitä Too Facedin Better Than Sex-ripsaria päässyt testaamaan, mutta olisi mielenkiintoista päästä itsekin testaamaan, onko tämä Lorealin oikeasti jopa parempi.

Joko te ootte kuullut tästä tai jopa hankkinut tän omaan meikkipussiin?

6 kommenttia:

  1. Vau millasen muutoksen tuo tuokaan :o Ite en meikkaa oikeastaan koskaan, mutta tuota muutosta ripsissä katsoessa alkaa melkein mietityttää, pitäsikö sittenkin...

    http://erelkee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Aijaa! :) Tykkään tästä ripsarista kyllä tosi paljon, suosittelen kyllä edes kokeilemaan! :)

      Poista
  2. Minäkin oon kuullut tästä niin paljon hyvää, että pakko testata, kun nykynen ripsari loppuu :) Hintakin on huokea!

    VastaaPoista
  3. Mä oon testannut sitä Better than sex -ripsaria ja se oli musta kyllä tosi hyvä, muttei ehkä lunastanut paikkaansa maailman parhaana. Siksi kiinnostaisi testata kyllä tätä! :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan