In & out

5.8.2017

Nyt kun ei olla vielä siirrytty syksyyn ja syksyn muodin pariin, ajattelin vielä tehdä vähän kesäisimmistä vaatteista tällaisen in & out-postauksen. Nää on siis vain omia tän hetken mielipiteitä & jos sun lemppareita löytyy tuolta 'out'-osiosta niin you go girl! Nää on vain sellasia, jotka ei miellytä mun silmää! :)
Kuvat: 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Farkkutakit - En tiedä onko nää oikeastaan koskaan edes mennyt muodista, mut nyt olen tykästynyt näihin uudestaan. Mekko - farkkutakki yhdistelmä on niin täydellinen!
Kultaiset kaulakorut - Oon pitkään jo etsinyt itselleni täydellistä kultaista kaulakorua, jota voisi pitää joka päivä. Kyllä mä sen vielä löydän!
Vaaleanpunainen - Tarviiko tähän edes sanoa enempää?Varsinkin asut, joissa on yhdistetty vaaleanpunainen ja valkoinen!
Off shoulder - Nää on ollut jo pitkään in ja loppua ei näy! 
Pitsimekot - En kestä miten täydellisiä nää on ja kuinka haluaisinkin tuollaisen omaan vaatekaappiin!

Kuvat: 1 | 2 | 3 | 4 | 5

Brodeeraukset - Mä en vaan syty noille yhtään. Tulee vaan mieleen kun joskus ala-asteella saatettiin silittää tuon tyylisiä paikkoja housuihin.
Verkkosukkahousut - Joillekin nää sopii ihan älyttömän hyvin, mut en vaan nää itseäni käyttämässä noita.
Bändipaidat - En tiedä ees mitä tästä sanoa. Tää ei ole nyt niiin kamala, mut jotenkin vaan ei. Näistä tulee vähän kasarivibat.
Korsettivyöt - Nää on myös sellainen, että joillekkin sopii ihan törkeen hyvin, mutta mulle? Hell no. Oon nähnyt näiden kanssa moniakin kivoja asuja, mutta en vaan itselleni laittaisi.
Bomberit - Nää on mun mielestä jo vähän last season.

10 kommenttia:

  1. Oii noi IN -jutut, oon niistä ihan täysin samaa mieltä!<3

    VastaaPoista
  2. Oon samaa mieltä sun kanssa noista in-jutuista, mutta tykkään myös noista brodeerauksista vaikken itse vielä sellasia vaatteissa omistakaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, makuasioitahan nääkin on! :) Enkä voi sanoo mistään näistä etten koskaan käyttäisi :)

      Poista
  3. Oon samaa mieltä suunnilleen kaikesta :D Etenkin verkkosukkahousut menee mulla out osioon. Tykkään kyllä niistä muiden päällä, mutta mulle itelle ei sopisi ollenkaan.

    http://sofiaidaaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Oon samaa mieltä melkeen kaikista noista. Parista jutusta mä kyllä tykkään mitkä oli tuolla out osiossa esim bomber takeista. Kaikilla on kuitenki oma makunsa. Pakko vielä mainitta, että mä tykkään sun blogin ulkoasusta erityisesti tosta bannerista :)

    https://veerakaisla1.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Jos farkkutakit ja bomberit vaihtaisivat paikkaa sekä pitsimekot ja verkkosukkikset, niin sitten tää ois kuin mun tekemä! Farkkutakeille en vaan oo koskaan syttynyt, sen sijaan bombereista oon tykännyt myös silloin kuin ne eivät oo olleet in. Verkkosukkiksiin ihastuin myös jo vuosia sitten, mutta niitä oli ennen vaan niin vaikeeta mistään löytää. Pitsemekkoihin oon jotenkin aivan kyllästynyt! Ja ehkä kyllä pitsin yleisestikin?

    Sara V

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) No nää on just niitä makuasioita & se on just okei, ettei kaikki tykkää samoista jutuista! :) Mut kiva, että sieltä löyty juttuja mistä ollaan samaakin mieltä!♥

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan