6 x right now

1.8.2017

Juuri nyt...

olen innoissani: ihan rehellisesti siitä, että kohta alkaa syksy. Oon jo ihan innoissani haaveillut syksyvaatteista, heh!

haluan: uudet farkut! Oon onneks menossa tällä viikolla farkkukaupoille metsästämään uusia yksilöitä ja meen tsekkailemaan myös kauppojen alennuksia.

luen: Harry Potterin Feeniksin Kiltaa! Otin jo viime kesänä tavoitteeksi lukea kaikki Harry Potterit, mutta olen vasta päässyt Feeniksin Kiltaan asti, heh!

kuuntelen
: Spotifystä akustista listaa. Rakastan akustista musiikkia  Tykästyin akustisiin soittolistoihin joskus vuosi sitten ja ne kuuluu nykyään mun lemppareihin!

toivon
: että kesä antaisi meille vielä kauniita hellepäiviä! Tuntuu, että hellepäiviä on tänä kesänä ollut aivan liian vähän!

katson
: Netflixistä sellaista sarjaa kuin Girlboss!

suunnittelen
: reissua Helsinkiin! Ensin oli tarkoitus olla koko viikonloppu, mutta nyt suunnitelmat on lyhentynyt päivän reissuksi. Saa nähä saanko seuraa vai joudunko tyytymään vain omaan seuraan.
Ihanaa elokuuta kaikille teille sinne ruudun toiselle puolelle!

10 kommenttia:

  1. Akustinen musiikki on niin jees!<3 Ihana postaus :)

    VastaaPoista
  2. Olipas kiva postaus yksinkertaisuudessaan, tällaisen voisi jopa itse toteutella ♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus, pitäs enemmän tehdä näitä elän tässä ja nyt hetkessä postauksia joita vois lukea myöhemmin ja miettiä miten ajatukset, haaveet sekä unelmat on vaihtunut!

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :) On aina kiva välillä palata muistelee menneitä juttuja! :)

      Poista
  4. Mäkin odotan jo innolla syyspukeutumista! Syksyn muoti on aina jotenkin tosi inspiroivaa mulle :)

    VastaaPoista
  5. Voi apua, yritän just nyt pakoilla sitä kuinka innoissani oon syyspukeutumisesta ja nauttia vielä kesästä, mutta innostun vaan kaiken aikaa lisää 😂 Harry Potterit ovat muuten aivan parhaita!

    Löysin tänne wa-ryhmästä ja sun blogis on aivan ihana, liityn ehdottomasti lukijaks!

    Sara V

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niimpä! :D Voi kiitos! Tervetuloa!♥

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan