It's beginning to look a lot like christmas...

2.12.2016

Mulla on vihdoin joulukuusi paikallaan & koristeltuna! Meinasi olla vähän ongelmia huonekalujen järjestyksen suhteen, kun meinasi neliöt loppua kesken. Löysin kuitenkin ratkaisun, vaikka järjestys nyt joulun ajan onkin vähän hassu. Mutta pääasia, että kuusi pääsi paikalleen.
Oon jo pitkään haaveillut valkoisesta joulukuusesta ja vihdoin kävin kaupasta sellaisen kotouttamassa! Siitä tuli kyllä tosi kiva ja sopii tänne kun nenä päähän! Mun edellisen blogin lukijat varmaan muistaakin, että mulla oli vihreä joulukuusi viime vuonna. Sekin on ihana, enkä halunnut että se pölyttyy varastossa, joten laitoin sen sitten parvekkeelle. Nyt mulla onkin sitten kaksi joulukuusta, haha! Joko muilla on kuusi koristeltuna?

4 kommenttia:

  1. Oi miten tunnelmallisia kuvia♥ Mäkin just pohdin, että saadaanko mahdutettua meille tänne joulukuusi, sillä kyllä jouluna pitää kuusi olla :D Missä hintaluokissa noi kuuset muuten pyörivät? :) Oon koittanut kaupoissa ettiä hintaa, mutta en oo löytänyt mistään, eikä oo ollut myyjiäkään lähistöllä :'D

    https://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Eiköhän teillekin kuusi mahdu, se on vaa järjestelykysymys ;) Toi mun kuusi makso 29,90€ ja viereinen kuusi olis maksanu jopa 69,90€. Että riippuu! :)

      Poista
  2. Oi miten ihania kuvia! Meillä oli viime jouluna vihreä joulukuusi, mutta ehkä jo ensi jouluksi ostan valkoisen, kun ne on niin kivan näköisiä :)

    http://ppiiu-welcometomyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan